Ajutor

Dacă aveți întrebări, atunci puteți găsi majoritatea răspunsurilor la acestea în prezenta rubrică.

Numai în cazul în care nu ați găsit răspuns, Dvs. puteți să vă adresați la Serviciul suport.

Iar dacă aveți o întrebare urgentă, luați legătura cu noi conform datelor de contact următoare:

Email:
dm.adagirb@troppus

Cum să găsiţi Executorul

Puteți găsi Executorul pentru Lucru Dvs., făcând câțiva pași simpli:

1. ADĂUGAȚI LUCRAREA

  • 1.1. Plasarea Lucrării va ține cel mult un minut.
  • 1.2. Adăugați Lucru, completând un minim de informații.
  • 1.3. În cele mai scurte termene, Moderatorii Proiectului vor verifica dacă lucrarea este în conformitate cu Regulile proiectului și o vor publica.

2. PRIMIȚI OFERTELE DE LA EXECUTORI

  • 2.1. Executorii care doresc să execute Lucru Dvs. vor plasa Ofertele direct pe pagina ei.
  • 2.2. Studiați solicitările Executorilor, comunicați liber cu aceștia cu ajutorul Mesajelor personale sau al altor mijloace de legătură.
  • 2.3. Fiți atenți la portofoliul executorilor și la referințele lăsate de alți clienți.
  • 2.4. Niște caracteristici la fel de importante sunt Rating-ul Executorilor și durata activității acestora în Proiect.

3. INDICAȚI-L PE EXECUTORUL ALES

  • 3.1. Înainte să începeți colaborarea, indicați-l neapărat pe Executorul ales pe pagina Lucrului!
  • 3.2. Numai după ce îl veți indica pe Executorul ales, Dvs. veți putea publica în continuare o Referință la adresa acestuia.

4. ÎNCEPEȚI COLABORAREA CU EXECUTORUL

  • 4.1. După ce ați ales Executorul, începeți colaborarea la Lucru Dvs.
  • 4.2. Dacă Executorul cere plată anticipată, fiți atenți și prudenți la maxim!
  • 4.3. Nu transferați plata anticipată către Executori în lipsa Referințelor, a Rating-ului și care au o perioadă scurtă de activitate în Proiect.

5. PUBLICA O REFERINȚĂ DESPRE COLABORARE

  • 5.1. După încheierea colaborării, publicați o Referință despre Executor pe pagina Lucrului.
  • 5.2. Pozitivă – numai după ce Executorul și-a onorat toate angajamentele față de Dvs.
  • 5.3. Negativă — numai în cazul în care angajamentele asumate nu au fost îndeplinite.
  • 5.4. Descrieți succint procesul de colaborare și evaluați calitățile profesionale ale Executorului.

Cum să găsiţi Lucru

Nu este greu să găsiți Lucru, pentru aceasta faceți câțiva pași simpli:

1. ELABORAȚI-VĂ PROFILUL DVS.

  • 1.1. Întroduceţi informaţia scurtă despre Dvs. și adăugați-o la datele personale ale Profilului, încărcați o fotografie sau un avatar.
  • 1.2. Completați lista Specializări pe care le prestați, dăugați în Portofoliu exemple de lucrări ale Dvs.
  • 1.3. Specificați datele de Contact după care Clienții pot lua legătura cu Dvs.

2. DEPUNEȚI OFERTELE PENTRU LUCRU SELECTAT

  • 2.1. Aflați Lucru deschis, corespunzător Specializării Dvs., și lăsați Oferte pentru acestea.
  • 2.2. Comunicați liber cu Clienții cu ajutorul Mesajelor private sau al altor mijloace de legătură.
  • 2.3. Fiți atenți la Referințele cu privire la Clienți, lăsate de alți Executori.

3. AȘTEPTAȚI SĂ FIȚI ALES CA EXECUTOR

  • 3.1. Înainte să începeți colaborarea, asigurați-vă neapărat că Clientul v-a ales pe Dvs. pe pagina Lucrului!
  • 3.2. Doar în acest caz Dvs. veți putea publica în continuare o Referință la adresa Clientului.

4. EXECUTAȚI SARCINILE DATE DE CLIENT

  • 4.1. După ce Dvs. ați fost ales în calitate de Executor, începeți colaborarea cu Clientul.

5. PUBLICAȚI REFERINȚE DESPRE COLABORARE

  • 5.1. După încheierea colaborării, publicați o Referință despre Client pe pagina Lucrului.
  • 5.2. Pozitivă – numai după ce Clientul și-a onorat integral toate angajamentele financiare față de Dvs.
  • 5.3. Negativă – doar în cazul în care angajamentele asumate nu au fost îndeplinite.
  • 5.4. Descreți succint procesul de colaborare și evaluați calitățile profesionale ale Clientului.

Înregistrarea și activarea Profilului

Înregistrarea și activitatea ulterioară în Proiect se efectuează în conformitate cu Regulile proiectului. În Proiect se aplică tipul universal de Profil, care îi permite Utilizatorului să aibă atât calitatea de Client, cât și pe cea de Executor (lucrător). Utilizatorul are dreptul să înregistreze o singură înscriere de Profil. Utilizatorul are dreptul să înregistreze o singură înscriere de Profil.

La înregistrare, Utilizatorului i se cere doar să introducă numărul telefonului său mobil și codul de control. Pe numărul de telefon indicat va fi expediată o parolă sigură în câteva minute. Cu ajutorul acestor date, Utilizatorul va putea beneficia din plin de oportunitățile Proiectului.

La prima intrare în Proiect, cu datele proprii, vor trebui introduse unele informații personale, pentru a activa Profilul. Profili care nu au fost activate timp de 30 de zile calendaristice vor fi eliminate în mod automat.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Câte Profili pot să înregistrez?

Fiecare Utilizator are dreptul să înregistreze un singur Profil. Înregistrarea multiplă constituie o încălcare a Regulilor proiectului și poate determina blocarea tuturor Profilul ale Utilizatorului.

Nu am primit parola. Ce să fac?

Este posibil ca SMS cu parola Dvs. să nu fi ajuns din motive tehnice. Dacă nu veți primi SMS în 10 minute, vă rugăm să vă adresați la Serviciul suport.

Cum să eliminăm Profilul?

Vă rugăm să vă adresați la Serviciul suport, specificând motivele eliminării Profilului. Profilul va fi blocat, făcând inaccesibile toate datele Utilizatorului.

Restabilirea accesului la Profilul

Restabilirea parolei de acces la Profilul se execută foarte ușor, și totodată sigur. Folosiți geamul de restabilire a parolei, formând numărul de telefon propriu, după care Profilul a fost înregistrat inițial.

În continuare, veți primi un SMS cu o nouă parolă, utilizând-o pe aceasta, veți putea intra din nou pe Profilul Dvs. Fiți atenți, pentru că din considerente de securitate există o restricție pentru numărul de restabiliri ale parolei.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Am uitat parola. Ce să fac?

Vă rugăm să folosiți geamul de restabilire a parolei pentru Profilul.

Profilul meu a fost blocat pentru încălcarea Regulilor proiectului. Ce să fac?

Dacă motivul blocării nu a fost încălcarea gravă a Regulilor proiectului, atunci Profilul poate fi restabilit. Vă rugăm să vă adresați la Serviciul suport.

Nu am acces la telefonul meu mobil. Cum să restabilesc accesul la Profilul?

Pentru restabilirea accesului la Profilul, este necesară confirmarea identității. Vă rugăm să expediați la Serviciul suport fotografia primei pagini din pașaport pe fundalul monitorului cu site-ul accesat BRIGADA.MD. Seria, numărul pașaportului și semnătura pot fi ascunse.